افراد در عضويت WeChat مراقب باشند

رئيس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات فرماندهي انتظامي استان قم با اشاره به نرم افزار WeChat که گريبانگير برخي از جوانان شده که از اين طريق عکس و فيلم شخصي و خصوصي براي يکديگر مي فرستند اظهارداشت: اينترنت باعث مي شود تا فرد در وراي اين فناوري بدون اينكه هويت وي فاش شود به هر كاري دست بزند.وي گفت: عکس ها، فيلم ها ، مجلات ، بازي هاي کامپيوتري و ... در اينترنت ابزاري قدرتمند در تغييرات فاحش در شيوه نگرش ، رفتار و آگاهي هاي جوان دارد که فرد جنسيت، طبقه اجتماعى، تحصيلات، محل زندگى، شغل، درآمد و ساير مشخصات خود را خلاف واقع شرح مي دهد.
سرگرد محمد رضايي در ادامه با تاکيد بر نظارت بيش از پيش والدين بر عملکرد و رفتارهاي فرزندان خود افزود: اگر والدين در اين زمينه دقت لازم را نداشته باشند ، باعث ايجاد خلايي شده كه وسايل ارتباط جمعي به سرعت آن را پر مي*كنند.
رئيس پليس فتا استان با بيان اينکه گرايش افراد افسرده به چت روم ها بيشتر است گفت: استفاده از چت روم ها مشكلات خانوادگي زيادي را ايجاد مي*كند ، درحقيقت استفاده زياد از اينترنت ارتباط فرد با اعضاء خانواده اش را دچار مشکل مي کند.سرگرد محمد رضايي تاکيد کرد: امکان چت به صورت گروهي و به اشتراک گذاري تصاوير و فايل ها با دوستان از جمله معضلاتي است که باعث انتشار تصاوير خصوصي افراد مي شود.
وي با بيان اينکه دوستي*هاي اينترنتي هرگز نمي*توانند مانند گفتگو با يک شخص واقعي باشد هشدار داد: در صفحه*هاي عضويت در سايت هاي گوناگون و مخصوصاً اتاق*هاي گفتگو هرگز مشخصاتي از قبيل نام ، تاريخ تولد، آدرس خانه، مدرسه و هر چيزي که ممکن است از آن سوء استفاده شود را وارد نکنيد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 10 آبان 1392برچسب:, | 21:27 | نویسنده : رضا زروندی♥مدیر♥ |